miercuri, 10 septembrie 2008

Insulele Feroe 0 - 1 Romania. VICTORIEEEE !!!!!

Ce meci! Cata determinare! Cata BUCURIE!
Lumea a iesit pe strada si striga frenetic numele eroului national din seara aceasta magnifica! COCIS-COCIS!!
Sigur, nu este uitat nici omul din spatele acestor bravi jucatori, marele Piturca! Chiar acum, Sute de oameni s-au oprit in piata si urla din rasputeri: PITZI! PITZI!

ROOOOMANIA! ROOOMANIA!

Am reusit! Am invins temuta selectionata a Insulelor Feroe, dar nu ne-a fost usor - nuu! Nicidecum. Am stat cu sufletul la gura si cu morcovul in posterior pana in ultimul moment, pentru ca feroezii
ne-au presat!

Vorbind acum la modul serios, eu unul ma bucur ca totusi "am evitat apocalipsa", dupa cum bine a spus comentatorul meciului. Si adevarul e ca nu am jucat rau. Florin Costea s-a descurcat mai mult decat onorabil in primul lui meci la echipa nationala, iar Marius Niculae, chiar daca a avut niste ratari incredibile, s-a miscat bine (in prima repriza) si chiar a facut o faza foarte frumoasa (atunci cand a fost tras de tricou in careu si trebuia sa fie penalty). Iar Aliuta, chiar daca nu s-a vazut foarte mult in joc, s-a remarcat totusi la pasa de gol (o faza frumoasa) si eu zic ca este un mijlocas de creatie pe care Piturca ar trebui sa il titularizeze si in meciurile cu echipe mari, chiar daca n-ar fi accidentati "titularii" obisnuiti.
Pentru ca la creatie Romania sufera, si sufera din greu. Singurul care ar mai putea fi la creatie ar fi Dica, dar el nu mai e in apele lui de un an si ceva. Deci, cam suferim.

Ce nu mi-a placut a fost romanismul nostru clasic, care se vede de fiecare data, in orice situatie. Adica inscriem cu Insulele Feroe, si ne retragem in aparare?!!?!? Suferim, ii lasam sa atace, si ne "aparam eroic" pana la fluierul final?? Cu Insulele Feroe? Eu am inteles ca eram in 10, dar totusi.... Pana la gol, erau baietii in vana, se miscau, alergau, pasau - puteau foarte bine sa continue sa atace, ca doar daca ar fi vazut adversarii ca inca atacam, n-ar mai fi iesit din aparare in veci amin. Si se si termina ceva de genul 0-3, si macar nu eram pe minus la golaveraj. Dar "prudentul" Piturca a decis sa scoata un mijlocas ofensiv si de creatie (Aliuta), si sa bage un fundas (Moti) - pentru siguranta. Ei bine, sunt convins ca daca ar fi bagat inca un atacant in locul lui Moti, ar fi fost feroezii cei care se bagau cu fundu'-n poarta, nu noi.

Era sa scap berea din mana cand am vazut ce schimbare a facut Pitzurca....

Cu toate acestea, am obtinut 3 puncte, si acestea erau vitale - nu pentru calificare, ci pentru moralul baietilor si al antrenorului.

La meciul cu Lituania am ajuns la cel mai jos punct din graficul evolutiei echipei nationale. Vestea buna e ca de la cel mai jos punct, nu poti merge decat in sus!

Hai baietii, inca va sustinem si inca mai avem incredere in voi!!

1 comments:

--- spunea...

bravo d-nu, bravo ... rapid ai blogat-o :))... in stilul tau caracteristic - belea !