joi, 14 august 2008

Bine Banele - bravos!


A fost un meci foarte bun al Stelei, cum nu cred ca se astepta prea multa lume. Steaua incepe sa se miste bine, sa joace mai in viteza, sa tina mai bine de mingi.
Am fost socat cand am realizat ca Galata e condusa acasa cu 2-0 dupa primele 12 minute.
Si ce gol a dat Banel!
Sper ca acesta este meciul in care Nicolita va spune "NU" letargiei cu care ne-a obisnuit in ultimul an, gafelor si jocului previzibil.
Pe vremea cand antrenor era Protasov, Nicolita (ca si ceilalti jucatori de la Steaua de altfel) fugea de rupeau pamantul, isi invartea adversarii de nu se vedeau bine, dadea goluri frumoase. Ce ar fi daca acum, sub indrumarea lu Lacatus, ar reusi sa-si revina baietii? M-as bucura foarte mult, chiar daca eu unul nu sunt stelist.
Daca-i pana acolo, nu sunt nici dinamovist, nici rapidist, nici cfr-ist - nu tin cu nici o echipa in mod special. Eu vreau sa vad fotbal bun, fotbal spectaculos. Dar cand joaca orice echipa romaneasca in cupele europene, atunci sunt trup si suflet alaturi de ea.
Ca sa revin, Lacatus mi se pare un slab tactician, dar atuul lui este cu siguranta atmosfera pe care o creaza in vestiar. Ii face pe jucatori sa fie mandri ca joaca la Steaua, si ii motiveaza. De aceea spun ca am speranta ca baietii sa-si revina.
Bine, nu ma refer la toti. Ma refer la Nicolita, Ov Petre, Nesu, Petre Marin, Badea - jucatorii vechi. De Radoi si Goian nu zic nimic, pentru ca ei au fost singurii care si-au pastrat jocul bun de la inceput pana la sfarsit.
In 27 august e returul: Hai Steaua!